- Målet med magasinet er å inspirere forbrukere, vise muligheter og fremheve Comfort-Kjeden som det tryggeste valget når det gjelder bad, sier , sier Kari Øgle Kjensberg, administrerende direktør og Anette Roksti, markedsansvarlig i Comfort-kjeden.

Comfort-Kjeden lanserer inspirasjonsmagasin for badet

Comfort-Kjeden ønsker å inspirere nordmenn til å bygge drømmebadet med sitt splitter nye magasin. Målet med inspirasjonskatalogen er å vise muligheter og fremheve Comfort-Kjeden som det tryggeste valget når det gjelder bad.

0
ANNONSE

Comfort-Kjeden ønsker å inspirere nordmenn til å bygge drømmebadet med sitt splitter nye magasin. Målet med inspirasjonskatalogen er å vise muligheter og fremheve Comfort-Kjeden som det tryggeste valget når det gjelder bad.

– Vi ser at mange i en oppussingsfase ønsker inspirasjon, informasjon om prosessen og tips og råd. Comfort-Kjeden ønsker å være det tryggeste valget når det kommer til valg av baderomsforhandler og rørleggertjenester, og det er derfor vi har laget dette inspirasjonsmagasinet. Med magasinet vil vi vise vår kunnskap og kompetanse, og vi har løftet frem flere Comfort-forhandlere som gir tips til hva det er viktig å tenke på når du skal pusse opp badet. Magasinet passer perfekt for de som skal pusse opp, ønsker inspirasjon eller bare elsker interiør, sier Anette Roksti, markedsansvarlig i Comfort-Kjeden.

Inspirasjonsmagasinet erstatter den tradisjonelle produktkatalogen til Comfort-Kjeden.

– Vi vet at mange finner inspirasjon til drømmebadet på blogger, Pinterest og i interiørmagasiner. Vi håper at inspirasjonsmagasinet kan gjøre oss enda mer aktuelle for kundene når de er helt i startfasen med å finne drømmebadet. Det er helt klart en fordel at kundene kommer til oss så tidlig som mulig når de skal pusse opp eller renovere badet. Kunden kan få informasjon om de nyeste trendene, og samtidig få faglige råd om hva som er mulig å få til, sier Kari Øgle Kjensberg, administrerende direktør i Comfort-Kjeden.

Noe for alle
– Det er kostbart å pusse opp eller renovere baderommet. Det er derfor ekstra viktig å vite at de valgene man tar nå også fungerer om noen år. Vi håper magasinet kan bidra til at kundene våre finner inspirasjonen til sitt nye drømmebad, som de vil være fornøyde med i mange år fremover, sier Roksti.

Gode råd er heller ikke bare dyre i det nye inspirasjonsmagasinet.

– Du finner også tips og råd for rimelig fornyelse av baderommet. Nye håndklær og annet tilbehør løfter badet på en rimelig måte, forteller hun.

Slår på stortrommen
Inspirasjonsmagasinet blir tilgjengelig i alle Comfort-Kjedens butikker. Etter hvert vil det også bli mulig å bestille magasinet gratis hjem til seg via Comfort-Kjeden sine nettsider, eller ved å sende en mail til marked@comfort.no. Du kan også bla i den digitale versjonen av magasinet på comfort.no.

Magasinet lanseres med brask og bram tirsdag 11. februar. .

– Vi vil skille oss ut i markedet, være en inspirasjonskilde og vise kompetansen i Comfort-Kjeden. Hos oss blir du godt ivaretatt og vi aspirerer etter å være det tryggeste valget for forbruker og for bedrifter, sier Kari Øgle Kjensberg.

ANNONSE

Warning: A non-numeric value encountered in /home/dittbaduser/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 352